Meine Lieblingschüechli…

…sind ganz klar die Schoggichüechli. Das Rezept habe ich von meiner Mam, denn sie machte die Chüechli schon als ich und meine Brüder noch ganz klein waren. Und da ich sie so toll finde möchte ich sie mit euch allen teilen:

Schoggichüechli

200g schwarzi Schoggi (10 sek /Stufe 8)
150g Butter zämä ide Pfanne schmelzä (2min/37° Stufe 3)

200g Zucker
4 Eier zämä schuumig rüehre (beides i Topf gä und 30 sek/Stufe 5)

denn Butterschoggi und Eierzuckermasse mischen

100g Mehl drunder zie (I Topf gä und langsam uf Stufe 5 stelle bis alles Mehl
gmischt isch)

Im kalte Ofe bi 180°C ungfähr 15 min bache… und gniesse

In Klammern seht ihr die Arbeitsschritte für den Thermomix! Das geht dann ruckzuck. Und hier das Rezept noch als PDF Schoggichüechli für euch
IMG_3427

 

Mmmmhhh, ich freu mich jetzt auf die Chüechli….

herzlichst eure giuanna

Kommentar verfassen

